Druk katalogów - kreatywna forma promocji

Druk katalogów – kreatywna forma promocji

Usługi

Druk katalogów to usługa, która daje możliwość ciekawego zaprezentowania informacji. Jest to również nieszablonowe podejście do tematu prezentacji własnych usług oraz pokazania bogatej oferty produktów.

Katalog – w jakiej oprawie?

Kiedy już zdecydujemy się na druk katalogów, w następnym kroku należy jeszcze pomyśleć, w jakiej oprawie chcemy, aby był nasz katalog. Do wyboru mamy trzy rodzaje:

  • oprawa zeszytowa – szycie oczkowe lub zeszytowe,
  • oprawa klejona,
  • oprawa spiralowana.

Techniczne specyfikacje

Okładka drukowanych katalogów jest zazwyczaj drukowana na papierze kredowym o gramaturze 250 g lub 350 g. Ciekawa propozycją jest wybiórczy lakier UV. Zastosowanie tej metody polega na tym, że tylko niektóre miejsca, np. nazwa firmy, czy ważny element na okładce, są pokryte lakierem.

Co oprócz katalogu?

Jakie inne usługi mają w swojej ofercie drukarnie internetowe? Dobrym pomysłem marketingowym na atrakcyjne zaprezentowanie swojej marki oraz na zaistnienie w świadomości potencjalnych klientów jest również druk wizytówek oraz ulotek.

Czy warto zdecydować się na usługi drukarni online?

Zdecydowanie tak! Usługi oferowane przez drukarnię online, np. druk katalogów, w niczym się nie różnią się jakością od oferty drukarni stacjonarnych. Dodatkowo, tańsze koszty wydruku, brak konieczności stania w kolejce i możliwość zlecenia zadania bez wychodzenia z domu oraz dostawa gotowego zamówienia pod wskazany adres sprawiają, że druk katalogów online jest zdecydowanie godną polecenia usługą.

Druk katalogów – kreatywna forma promocji
4.6 (92%) 10 głosów

Dodaj komentarz