Masło orzechowe - dodatek do codziennej diety

Masło orzechowe – dodatek do codziennej diety

Odżywianie

Naturalne masło orzechowe w kuchni amerykańskich gospodyń domowych zajmuje jedno z pierwszych miejsc. Ta uniwersalna pasta jest stosowana do pieczenia, deserów, śniadań, napojów, sałatek owocowych, a nawet sosów.

Zdrowe śniadanie z dodatkiem masła orzechowego

Jeśli chodzi o pytanie: masło orzechowe jakie wybrać, to powinno być ono oparte na naturalnych składnika. Najlepsze masło orzechowe stosuje się do smarowania tostów. Jest to prawdopodobnie jeden z najpopularniejszych sposobów stosowania masła orzechowego. Najprostsza przystawka pomaga rozpocząć dzień z dobrą bazą energetyczną węglowodanów. Pozwala to zachować koncentrację i aktywność, jeśli nie przez cały dzień, to przynajmniej do południa. Średnio tosty z masłem orzechowym zawierają około 180-200 kcal, nie więcej niż 10 gramów białka i do 10% dziennego spożycia błonnika. Świetnym sposobem na rozpoczęcie dobrego dnia jest śniadanie z bananem, jabłkiem lub gruszką pokryte niewielką warstwą masła orzechowego. Przystawka, która zawiera witaminy, białka i błonnik pokarmowy, zachwyci osobę w każdym wieku i obdarzy ją wszystkimi niezbędnymi składnikami odżywczymi na skuteczną pierwszą połowę dnia.

Masło z orzechów idealne na przekąskę

Zdrowe masło orzechowe tworzy niezwykłe kombinacje smakowe z warzywami. Na przykład, gdy dzieci nie chcą jeść selera na śniadanie, możesz trochę oszukać. Jeśli odetniesz łodygi, rozłożysz olej od środka i położysz rodzynki na wierzchu, otrzymasz piękną przystawkę zwaną „mrówkami na gałęzi”. Oprócz śmiesznego wyglądu, który przyciągnie dzieci, to skromne danie ma bogaty skład witamin. Prawie każde danie na śniadanie, może być jeszcze lepsze, jeśli dodasz do niego masło orzechowe. Na przykład owsianka, owies, proso, jęczmień perłowy, a nawet kasza manna lub ryż. Takie danie staje się źródłem białka i skuteczną bazą białkowo-węglowodanową.

Dodaj komentarz