Prezentujemy ofertę w radiu

reklama radiowa

Reklama radiowa według wielu specjalistów od marketingu jest najtrudniejsza do przygotowania. Osoby, które się na tym nie znają powiedzą, że będzie najłatwiejsza, ponieważ nie trzeba myśleć o stronie estetycznej związanej z prezentowaniem jakichś materiałów. Tutaj pojawia się jedynie głos, więc co będzie w tym trudnego? To właśnie najtrudniejsze, że nie ma wizji, a klient przede wszystkim kupuje oczami. Dlatego reklamy radiowe są tak trudne do przygotowania. 

Kluczowa sprawa to dobry głos

Odpowiedni głos, który będzie prezentował reklamę to jak się wydaje najważniejsza sprawa, gdy przygotowywane są reklamy radiowe. Zadanie to na pewno nie będzie proste, ale jeśli uda się taki dobry głos znaleźć to można oczekiwać, że wszystko przebiegać będzie zdecydowanie łatwiej. Warto zainteresować się propozycjami jakie są bankach głosów, gdzie ludzie oferują swoje usługi i doświadczenie w prowadzeniu audycji radiowych czy dubbingu. 

Ograniczony czas

Jeśli chodzi o reklamy radiowe tym istotnym problemem jest także mocno ograniczony czas takiej reklamy, dlatego nie tylko głos musi być doskonały, ale treść jaka będzie on prezentował również musi być idealnie dopracowana. Trzeba bowiem pamiętać, że te kilkadziesiąt sekund ma być tak przygotowanych, że treść zostanie w głowie potencjalnego klienta i ten później będzie chciał zajrzeć do oferty firmy, która się prezentuje, będzie chciał ja nieco lepiej poznać. Ten krótki czas ma wystarczyć do tego, by klienta do takiego działania zachęcić. Zadanie będzie więc trudne.